Tukipalveluportaali käyttöön Muster-tukipalvelussa 2.1.2019

Kirjoittanut joulukuu 28, 2018Yleinen

Muster-tukipalvelu ottaa tukipalveluportaalin käyttöön keskiviikkona 2.1.2019 alkaen parantaakseen entisestään tukipalvelun laatua ja asiakastyytyväisyyttä.

Tukipalvelun tavoittaa jatkossakin tutuista yhteydenottokanavista: puhelinnumero +358 10 3472 399 ja sähköpostiosoite tuki@muster.fi.  Tämän lisäksi voitte halutessanne luoda tunnukset asiakasportaaliin, jonka kautta voitte laittaa tukipyyntöjä tukipalveluun, seurata niiden etenemistä ja lisätä niille lisätietoja/kommentteja. Lisätietoja portaalin käytöstä ja tunnusten luomisesta löytyy Ohje-sivustolta.

Tukipyyntö sähköpostitse/puhelimitse

  • Sähköpostilla lähetetystä tukipyynnöstä tulee jatkossa automaattisesti alla olevan esimerkin mukainen sähköpostivastaus. Tämän jälkeen asiakkaalle tulee sähköpostiviestit tukipyynnönnön etenemisestä. Kun tukipyyntö ratkeaa, asiakas saa sähköpostiviestin, jolla voi antaa palautteen palvelusta.

Sahkoposti

 

  • Puhelimitse tehdystä tukipyynnöstä asiakas saa sähköpostiviestit tukipyynnönnön etenemisestä. Kun tukipyyntö ratkeaa, lähetetään sähköpostiviesti palautteen antamiseen.

Palaute