Tukipalvelun asiakasportaalin käyttö

Asiakasportaaliin kirjautuminen

Tukipyynnön lisääminen

  • Uuden tukipyynnön lisääminen tehdään vasemman laidan Help Center -valikosta ja valitsemalla Muster Service Desk -palvelu.

Jira2

 

  • Seuraavaksi valitaan aihealue, johon tukipyyntö liittyy.

 

  • Tämän jälkeen lisätään tukipyynnön tiedot (otsikko, viesti ja tarvittaessa liitteet), klikataan Lisää-painiketta ja tukipyyntö siirtyy asiantuntijoille käsittelyyn.

Lomake

Tukipyyntöjen seuranta

  • Käyttäjän tukipyynnöt on tarkasteltavissa oikean laidan Tukipyynnöt-valikosta valitsemalla Minun tukipyynnöt/Kaikki tukipyynnöt. Minun tukipyynnöt -valinta näyttää kaikki käyttäjän itse lisäämät tukipyynnöt ja kaikki tukipyynnöt -valinta myös muiden lisäämät tukipyynnöt, joissa käyttäjä on jakelulla.

Tukipyynnot

  • Tukipyynnöt näkymässä voi seurata tukipyyntöjen etenemistä tila-statuksista ja avata tietyn tiketin tarkempaa tarkastelua tai kommentointia varten.

Jira