Tukipalvelun asiakasportaalin käyttö
Asiakasportaaliin kirjautuminen
- Asiakasportaaliin kirjaudutaan olemassa olevilla tunnuksilla täältä tai luodaan tunnukset tarvittaessa Tunnukset tukipalvelun asiakasportaaliin -ohjeen mukaisesti.
Tukipyynnön lisääminen
- Uuden tukipyynnön lisääminen tehdään vasemman laidan Help Center -valikosta ja valitsemalla Muster Service Desk -palvelu.
- Seuraavaksi valitaan aihealue, johon tukipyyntö liittyy.
- Tämän jälkeen lisätään tukipyynnön tiedot (otsikko, viesti ja tarvittaessa liitteet), klikataan Lisää-painiketta ja tukipyyntö siirtyy asiantuntijoille käsittelyyn.
Tukipyyntöjen seuranta
- Käyttäjän tukipyynnöt on tarkasteltavissa oikean laidan Tukipyynnöt-valikosta valitsemalla Minun tukipyynnöt/Kaikki tukipyynnöt. Minun tukipyynnöt -valinta näyttää kaikki käyttäjän itse lisäämät tukipyynnöt ja kaikki tukipyynnöt -valinta myös muiden lisäämät tukipyynnöt, joissa käyttäjä on jakelulla.
- Tukipyynnöt näkymässä voi seurata tukipyyntöjen etenemistä tila-statuksista ja avata tietyn tiketin tarkempaa tarkastelua tai kommentointia varten.