- Aikaikkunoiden visualisoinnin: Tarkastele saatavuutta selkeästi määritettyjen aikaikkunoiden kautta, mikä helpottaa katsastusaseman resurssien seurantaa.
- Resurssien optimoinnin: Määritä aloitusaika ja aikaikkunoiden pituus resurssikohtaisesti tehdäksesi mahdollisimman paljon tarkastuksia päivässä.
- Integraation nettiajanvarausten ja puhelinkeskuksen käyttäjien kanssa: Hallitse saman näkymän kautta sekä nettiajanvarausten että call center-työntekijöiden saatavuusnäkymää
Päivitä Muster 2:een tänään ja yksinkertaista aikataulutusprosessinne uudella ja parannetulla vastaanottonäkymällämme. Asiakastukitiimimme on aina valmiina auttamaan kaikissa kysymyksissä tai huolenaiheissa, tavoitettavissa numerosta 010 3472 399 tai sähköpostitse osoitteesta tuki@muster.fi.